Noul Volkswagen Golf 2024: motoare noi, AI, preturi mai mari
Noul Volkswagen Golf 2024 fost lansat oficial. Varianta facelift Golf Mk8, numita si Golf Mk 8.5 s-a ales cu o gama de motoare usor revizuita, cateva modificari la exterior, dar mai important, cu materiale imbutatite la interior, dar si cu un nou software pentru sistemul de infotainment.
Noul Volkswagen Golf 2024 – pe scurt:
– Blocuri de lumini redesenate si o bara frontala mai agresiva
– Habitaclu cu materiale imbunatatite
– Display de 10,2 inch standard si unul de 12,9 inch oferit optional
– ChatGPT integrat
– Gama de motoare revazuta.
Volkswagen Golf 2024: design
Chiar ramane usor de recunoscut, Golf 2024 se face evidentiat cu un exterior mai agresiv, in special in fata, unde revizuirii au fost supuse blocurile optice, dar si grila barei frontale. Imbunataririle exterioare sunt completate cu o bara de protectie spate usor redefinita, dar si cu 5 noi modele de jante din aliaj, plus 4 optiuni de culoare, toate metalic.
Modificarile cu adevarat importante insa le gasim la interior. Golf 8 este deseori criticat pentru calitatea materialelor din habitaclu, dar si pentru sistemul de infotainment cam lent. Ei bine, producatorul german si-a propus sa rezolve toate problemele dintr-o lovitura. Astfel, bordul a primit materiale mai bune, sistemul de infortainment s-a ales cu un nou software (MIB4), iar comenzile tactile de pe volan au fost inlocuite cu butoane clasice. In plus, Golf 2024 vine standard cu un display central de 10,2 inch si unul optional de 12,9 inch, iar pentru pentru a corespunde in totalitate tentintelor actuale, modelul a fost dotat si cu un asistent vocal bazat pe ChatGPT.
Volkswagen Golf 2024: benzina, diesel si hybrid
Gama de motoare a fost revizuita, insa schimbarile nu sunt foarte „dramatice”.
Astfel, toate unitatile de propulsie cu ardere interna raman acolo unde le stim, fara sa se schimbe capacitatea cilindrica sau puterea. Astfel, noul Golf 2024 va fi oferit cu motoare din familia TSI cu puteri cuprinse intre 110 si 150 cai putere, plus cele doua obisnuite unitati diesel 2.0 TDI, de 116 si 150 cai putere.
O schimbare cu adevarat notabila vine la modelul GTE, unde propulsorul termic de 1.4 litri a fost inlocuit cu o unitate 1.5 TSI, iar bateria de 10.6 kWh a lasat locul uneia de 19.7 kWh. Cu alte cuvinte, varianta PHEV va avea acum o autonomie electrica de aproximativ 100 km.
Inca ceva, Golf GTI si-a pastrat motorul de 2.0 litri, insa gratie modificarilor aduse sistemului turbo, puterea a crescut de la 245 la 265 cai putere.
Preturile neanuntate
Nu stim cat va costa Golf 2024, preturile urmand sa fie anuntate mai tarziu. Insa avand in vedere imbunatarile aduse la interior, ar fi greu de crezut ca modelul nu va deveni si mai scump.
Golf 2024 Estate
Pareri Pro Si Contra
- Nici una
- Nici una
Lasă un răspuns